Marit och middag = perfekt dejt

Jag har sovit som en stock inatt. Jag älskar det! Blir helt lycklig när jag får sova riktigt djupt. Jag brukar vakna helt groggy och ganska trött, men den allmänna känslan i kroppen är så skön.

Idag ska jag ha en liten middag med M. Vi ska ju på Marit ikväll, så det kan vara trevligt att samla oss lite först. Jag har inte bestämt vad jag ska bjuda på ännu, men förmodligen något med köttfärs. Kanske lasagne. Det är så skönt att den tillagar sig själv på slutet och att man inte behöver synka två olika saker eftersom allt är i ett. Måste ta mig iväg och handla senare, efter gym och lunch. Det kan bli lite rödvin till också. Måste ju förgylla sin tisdag!


Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0