Inre rymd

Vart har min inre trygghet tagit vägen? Jag skakar i själen och det håller mig vaken om nätterna. Det är som att ajg håller på att tappa greppet. Varför sover jag inte ens när jag bara ska till skolan dagen efter. Det är som att sängen skakar och skaver på min kropp. Jag kan knappt ligga stilla när jag går och lägger mig. Det är något fel i min kropp och i min inre styrka. Den som jag alltid varit så stolt över.

Det positiva idag var att min handledare på praktiken ringde idag. Hon ville bara stämma av inför att jag börjar nästa vecka. Hon lät så rar och jag blev så rörd över att hon ringde. Hon ville ha lite detaljer och undrade om jag hade några frågor. Annars ville hon mest stämma av. Det kändes tryggt och skönt att hon inte glömt bort mig. Jag känner mig så välkommen nästa vecka.

Ska jag finna min inre trygghet igen?

Kommentarer
Postat av: Aboutprivatepractice

Good people of togo i was here ok.

2007-12-22 @ 21:50:25
URL: http://aboutprivatepractice.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0