Working girl issue

Jag var helt slut på eftermiddagen på jobbet idag. Vid halv 5 gav jag upp och tänkte: "Ah, jag  får ju ändå inte betalt. Varför ska jag plåga mig?" Då hade jag ändå haft en dag full med äventyr, enligt mig i alla fall. Jag var lite adrenalinstinn under presskonferensen idag.

Jag hade sagt att jag skulle gå och träna men på jobbet tänkte jag att det aldrig skulle hända. På vägen hem kände jag mig fortfarande som en död sill. Helt slut. Det är ett problem att jag skaffar mig undanflykter att gå och träna mycket lättare när jag jobbar hela dagarna. Energin börjar liksom tryta mot slutet av dagen. 

Men så kom jag på att jag skulle bli tvungen att plugga om jag var hemma. Vips så kom träningssugen tillbaka. Alltid finns det något att fly från.

Examinationen i förra kursen är fortfarande taffligt skiven, men jag kommer i alla fall att ha träningsverk imorgon.

Kommentarer
Postat av: Honkenponken

Haha... mycket bättre med träning än plugg. :-)
Trevlig helg!

2006-11-10 @ 13:14:19
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0