So beyond

Jag tänkte gå till min favoritbutik imorgon och shoppa på mig ett plagg att ha i lager-på-lager som jag älskar. Visade sig att Idolerna varit där i veckan. Jag hoppas de inte har tömt stället på godbitarna. Har tänkt gå dit ett tag nu men det har bara inte blivit av. När jag såg min vän L och hennes underbara underklänningar tänkte jag att jag verkligen måste dit och botanisera. Kanske hittar jag något att ha på giget. Annars något att ha på Ms 30-årstillställning i morgon.

Hoppas bara att de inte har köpt upp alla.


Kommentarer
Postat av: Dominicgunhild

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2008-10-20 @ 13:55:01
URL: http://www.enequist.dk/dominicgunhild

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0