Rapport från gatan

Ute på gatan står en kille och byter om utanför sin bil. I kallingarna as we speak. Ja ,varför inte?

På dansen har vi bytt lokal den här terminen. Min svägerska, som var danslärare på min dansskola och hade den lokalen förra terminen, berättade att det händer en del i huset mitt emot som man kan ta del av från den lokalen. Förra veckan sprang en kille runt halvnaken i sitt kök. Den här veckan låg han lite lågt, men det där med nakenhet verkar vara en grej. För det var det som svägerskan berättade tog upp hennes elevers uppmärksamhet förra terminen.

Jag tror det är lätt att glömma hur väl man syns. Särskilt när man står på gatan om man inte ser någon i närheten. Lätt att glömma att husen ser en. Inte för att det är hela världen, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

ah, hu! det hade kunnat vara jag, jag tänker aldrig så långt som att man kan se genom glas båda hållen, så när jag e hemma går jag runt i underkläder och vinkar till grannarna utan att inse att dom faktiskt se rhela mig. typiskt.

kram

2006-11-24 @ 17:14:38
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Antoniojennifer

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-10-07 @ 10:51:55
URL: http://antoniojennifer.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0