Partypump

Jag var och gymmade idag, det var två veckor sen sist. Hade helt enkelt inte tid förra veckan. När det har gått så långt mellan gångerna brukar det gå så himla bra. Så också idag. Jag kände mig stark och som att jag orkade mycket. Tror jag tog ut mig till max för när jag gick därifrån höll mina ögonlock på att falla samman. Härlig känsla.

Faktum är att jag legat i rätt bra den här veckan. Armhävningar varje dag. Tänkte att jag skulle ha maximalt pumpade (så gott det går för en sån sillmjölke som jag) armar tills på lördag. Måste vara snygg i linnet (som jag ännu inte har införskaffat).

Kommentarer
Postat av: Honken

Visst är det härligt att ta ut sig ordentligt. Jag var ute och sprang häromdagen tills jag trodde jag skulle stupa... men det kändes så gött! :-)

2006-11-24 @ 09:00:05
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0