Minus minus blir plus

Jag har kommit på några negativa saker med min praktikplats:

 - Deras kaffe är så sjukt äckligt. Både det maskinella och finkaffet de ibland kokar i kaffekokaren. Ändå dricker jag mer än jag brukar. Suck! När man ska fika med alla blir det så.

 - Jag sitter "längst bak i tåget" som någon så fint uttryckte det idag. Det är jag och BM som sitter där. Inget ont i henne, men hon är inte jättepratsam och inte heller riktigt på samma breddgrad som jag. Dessutom verkar hon mest vilja prata på sina villkor. Alla andra sitter om fyra och verkar ha det lite mer gemytligt.

 - På bussen hem ska alla som jobbar på Garnisonen med. Det är väldigt mycket folk på den lilla, lilla SL-bussen. Men det är inte ett jätteproblem. Hellre det än att trängas på en tunnelbana. Då är det mer panikkänsla.

Ja, det var några i alla fall. Inga major som sagt, men man måste ju kunna kritisera även det bästa. Annars blir det inte trovärdigt.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0