Inte min dag

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt. Sov tre timmar inatt. Låg klarvaken och trött utan sömn i sikte. Så ringde svägerskan imorse och sa att Skruttisen var sjuk. Hon skulle alltså inte till dagis idag vilket innebar att jag inte skulle få hämta henne. Jag var mycket besviken.

Har suttit i möten hela dagen. Rätt så skönt med tanke på att min hjärna varit mash. Skulle ut och shoppa efter jobbet men det var ju kört. Hittade inget. Jag har lite småpanik faktistk. Så börjar jag bli sträv i halsen. Lördagen kan floppa rejält. Jag är mycket nervös nu. Det vore min mardröm att bli hes!

Så har jag suttit på möhippemöte i tre timmar. Det är väldigt energikrävande måste jag säga. Jag vill bara sova, mitt huvud är som en sten.


Kommentarer
Postat av: Foundpiscopo

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2008-01-03 @ 19:37:03
URL: http://foundpiscopo.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0