Hipp hipp

Så var det då dags att planera en möhippa igen. Jag känner mig som vanligt helt nollställd. Vad vill männskor göra på sin möhippa egentligen? Vad skulle jag vilja göra om jag fick en hel dag devoterad till mig som andra betalade för. Jag kan komma på fler saker, men det känns lite specifikt. Dessutom skulle jag aldrig få göra det eftersom det skulle bli för dyrt.

Saken är den att jag konsulterade denna blivande brud sist jag var med och anordnade en möhippa. Så hypotetiskt sett antar jag att det som hon föreslog också är saker hon skulle kunna tänka sig att göra. Men det var också saker som hon gjorde på en möhippa hon var med och anordnade.

Jag kommer att slita mitt hår åter igen. Jag vill ju alltid att det ska bli fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hoppas du kommer på något roligt till möhippan. :)

2006-11-12 @ 12:35:47
URL: http://angel-like.com
Postat av: Vidarjeanette

Hi, very nice site! Good luck!

2009-03-24 @ 10:39:05
URL: http://vidarjeanette.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0