Bästa dagen

Första dagen på praktiken är avklarad. Jag har suttit och studerat information hela dagen. Och jag har älskat varje minut av det. Jag gillar stämningen på avdelningen. De är så sköna hela bunten och avslappnade.

Men mest av allt gillar jag att hela min dag varit fullspäckad. Jag sov verkligen inte toppen inatt, men jag slumrade i alla fall. Ändå har jag inte känns mig minsta trött idag. Jag har tagit mig an alla arbetsuppgifter (läsning) med lätthet och glädje. Dessutom har jag fått en massa tankar om vad jag vill göra.

Repet gick dessutom över förväntan. Vi var taggade till max idag och det var riktigt bra energi. Sedan jag kom hem har jag lagat mat, grejat runt och försökt hinna med en massa annat. Och dagen är inte slut än. Snacka om att maximera dagen.

Min granne passar dock på att straffa mig efter i lördags tror jag. Hon spelar hög musik som hon skrålar med i. Jag har aldrig hört henne så här. Dessutom verkar hon röka en del för min lägenhet stinker cigarettrök.


Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0