SOOOL

Det är sol idag och äntligen kan jag faktiskt ta mig tid att njuta lite av den. Min första semesterdag kan man väl säga. Imorgon är min sista. Hmmm... Ja, man kan ju inte få allt. Sen ska det målas fönster på landet så det skvätter om det. Men det är ju ganska avkopplande iaf, dessutom får man vara ute.

Idag blir det sommaravslutning med bandet. Gosa lovade att köra en hård match med Jack. Det blev ju kul sist han gjorde det. Han klunkade i sig rätt ansenliga mängder och somnade sedan till på golvet. I taxin hem lyckades han paja diverse strängar på gitarren och sedan kliva av vid St Görans sjukhus istället för hemma i Vasastan. Det är sällan vi får se honom sådan, men det är alltid bra underhållning. Själv drack jag ju öl igår så jag kanske ska ta det lite lugnt. Sov dock bra ändå och vaknade dessutom utvilad och utan bakfylla. Det är helt godtyckligt hur jag kommer att må efter öl. Ibland är jag en väldigt slagen hjälte efter bara tre öl. Ibland klarar jag mer och mår hur bra som helst. Jag fattar inget. Men det har väl med dagsform, matintag och hydrering att göra. Jag vill ogärna vara bakis min sista lediga dag dock.


Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0