Skocykler

Jag älskar när jag hittar något i min garderob som plötsligt känns fantastiskt trots att jag inte kunnat ha det någonsin. Idag hittade jag ett par svarta skor som jag trodde var tröstlöst försmå. Men icke. Idag kändes de inte alls så små. Grejen med mina fötter är att i sneakers har jag lite för stora skor eftersom det är mest bekvämt. Men på sommaren kan jag inte ha så förstora skor eftersom sommarskor sitter tightare på fötterna och får inte glappa. När jag tog på mig mina lättare sneakers från förra året tyckte jag först de kändes små. Men sen vande jag mig och nu tänker jag inte på det. Så idag när jag prövade några gamla svarta skor med lite klack (precis vad jag behöver!!) så kändes de inte så himla små. Däremot råkade jag skära upp ovansidan av foten på dem. Men jag tror att jag ska kunna gå i dem till jobbet. Måste prova någon dag. Jag tycker sånt är lite läskigt. Tycker att alla stirrar som att de ser att jag inte brukar ha såna skor och att jag går konstigt i dem. Dessutom blir jag sinkad av "finskor". Jag har mest sneakers av den anledningen. Jag vill kunna springa om jag måste. Det gör jag knappast i dessa skor. Så känns det konstigt att dra på mig dem på väg hem från gymet i mina träningsbrallor. Men det är ju inte så långt så det kan jag nog leva med.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0