Hallmattans morgonbesökare

Jag fick för övrigt tidningen imorse igen. Ingen igår och då trodde jag förstås att min prenumeration gått ut. Men idag kom det alltså en. Hmm... Idag skickade de en ny räkning som innehöll 25 % rabatt. Ville de försöka lura in mig i fullbetalningsträsket eller? Jag väntar som vanligt på att de ska sälja på mig en så gott som gratis tidning på ett halvår eller så. En gång när de ringde och skulle få mig att förlänga prenumerationen, försökte jag få dem att ge bort tidningen istället. Killen blev skitsur. Jag sa att jag i alla fall väntar på att de ska ringa igen - för förr eller senare så gör de det. Varför inte bara ge mig ett bra erbjudande nu så kan jag direkt forstätta att vara deras kund. Men den gubben gick inte. Jag fick snällt vänta någon månad. Men självklart ringde de igen. Det gör de alltid. Jag har fått billiga morgontidningar i sex år nu. Det skulle aldrig falla mig in att betala fullt eller nästan fullt pris. Icke!

Förhoppningsvis är det en sommarvikarie hela veckan som inte riktigt har koll på vem som har slutat betala tidningen. Jag gillar inte att vara utan den. Jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: leopardia

lite av en sport det där; hanna-dn: 4-1, som dan beckman skulle ha sagt...

2008-04-12 @ 15:55:33
URL: http://leopardia.webblogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0