Tack då

Jag blev avtackad idag. Det kändes konstigt. Dels för att jag varit där så kort tid, dels för att jag har en vecka kvar. Men de flesta är förstås lediga nästa vecka och slutet på denna så det var väl läge.

Jag tycker i alla fall att det är besvärande att få presenter. Mest för att jag måste verka uppskattande. Jag uppskattade det verkligen, men jag tycker att det är svårt att visa det. Det känns alltid lite krystat. Konstigt. Dessutom satt min handledare fast i bilkö någonstans och därför hade jag ingen avtackare. M fick vara stand-in för honom. Lite roligt. Hon ursäktade sig för att hon var en så dålig handledare, för att han skulle ha gjort det. Det är verkligen något han brukar poängtera lite titt som tätt. Hur som helst tyckte han själv att det sammanfattade min tid där ganska bra - jag blir avtackad när min handledare är frånvarande. De andra tyckte nog också det.

Han tyckte att det hade varit roligt att få tacka av mig lite professionellt inför alla, medan han sa interna grejer som bara vi skulle ha fattat. Jo, det hade det. Men han var som sagt inte där. Jag kanske hade blivit sentimental om han sagt något. Så jag tyckte nog att det mest var skönt.

Kommentarer
Postat av: Karin

hmmm, jag avskyr ocksa sant dar. fast varst ar anda om inget hander. pa mitt gamla jobb (aka helvetet) sa dom inte ens hej da. dassigt.

kram

2006-12-20 @ 19:28:25
URL: http://beetlebum.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0