Små små stunder av lycka

Småsaker som gjort mig lycklig idag:

* ett glas whiskey
* en arbetskamrat som skytmade förbi i bild i fel kanal
* ett annalkande telefonsamtal
* tanken på ledighet
* tanken på att året snart är slut och att det faktiskt har varit ett ganska bra
* tanken på att jag är en bra tjej (hihi)
* anledningen till att jag tycker det
* glädjen i att få synas en stund
* ett glas whiskey
* att få repetera sig i oändlighet
* att ha makten över en liten liten plats på den stora stora webben
* att ha makten över zappen
* att zappa i oändlighet
* små små glaskulor att rulla fram på, men som lätt krossas
* glädjen i att ha haft en grym dag, det händer väl ändå inte så ofta
* att få fortsätta dricka mitt glas whiskey

Puss och kram - igen!

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0