Chokladbisvier går bra med vin

Jag har varit på avtackning av förra VDn idag. En lite pompös tillställning med många sentimentala tal som inte riktigt verkade gå hem hos de anställda. Addera en barbershopkvartett som försökte göra en Real group genom att göra instrumentljud och dessutom illustrera sina sånger med diverse gester. Däremellan var det en del flygelklinkande. Nå, jag passade på att dricka vin, triggad av en kollega. Hennes princip gick ut på att dricka så mycket vin att hon blev utkastad. Två glas blev det i alla fall, som vi klämde på under timmen. Sen gick jag tillbaka och skulle försöka jobba i två timmar. Det var helt lönlöst. Jag lyckades dregla kaffe på mina papper och skämta loss med mina medarbetare. Nåja, det var ju i alla fall fredag. Och jag var på strålande humör. Det var helt klart.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe. Ja, följer man något på tv så klart man vill stanna uppe och vänta tills det har varit innan man lägger sig. Hihi. :P

2006-12-08 @ 21:53:17
URL: http://angel-like.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0