Champagne

Äntligen har jag fått tillträde igen. Puh.

Jag är ledig idag - på en torsdag. Mycket gladare kan man knappast vara på en torsdag. Har hämtat mina dyra underkläder jag köpte till mig själv i julklapp och lånat en bok som jag blivit rekommenderad - Den hemliga historien av Donna Tartt. Måste först bara läsa mig igenom en bok av Orhan Pamuk som jag måste återlämna allt för snart.

Ska ha en dekadent kväll tillsammans med mycket champagne och en nyfunnen vän. Kvällen kommer att börja rätt sent (och förmodligen sluta likadant) vilket inte ger mig något större hopp inför morgondagen. Man kan antingen vila ut sig, eller totalt sänka sig en ledig dag. Jag väljer det senare. Jag kommer att vara en zombi imorgon. Jag är för gammal för att klara av att festa till det i veckorna. Eller också har jag bara andra prioriteringar.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0