Nästan långtråkigt

Det känns nästan svårt att få kvällarna att gå nu för tiden. Förra veckan stressade jag runt efter en bröllopsoutfit vilket gjorde att jag spenderade varje eftermiddag/kväll på stan. Sen höll jag på och provade kläder hemma till förbannelse. Veckan innan det var det en del handlande inför möhippan med diverse andra bestyr. Innan det var det möte inför möhippan stup i kvarten. Den här veckan är det inget särskilt alls. Känns konstigt tomt på något vis. Har försökt fögylla mina kvällar med friidrott, men det gör liksom inte riktigt tricket. Ikväll fick jag till och med tid över för min bok, I cirkelns mitt. Men jag har för ont i huvet efter de stressiga dagarna på jobbet så jag kunde inte riktigt läsa den. Känner mig helt löjligt trött. Ska jag behöva gå och lägga mig vid 10? Vad är detta? Är det åldern som tar ut sin rätt? Eller är det bara allt för nära till semester äntligen sparkar igång? Jag håller på att logga ut helt.

Kommentarer
Postat av: Debbie

Ibland får man såna där trötta perioder, och då får man ta å lägga sig 10! Sen kan det gå över och så e man plötsligt morgonpigg fast man lagt sig sent :P Beror på vad din kropp behöver, kör inte slut på dig. Trots att du vill hitta en fin outfit till bröllop (: det ordnar sig säkert, finns mycket fint därute.

2006-08-09 @ 17:29:06
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Debbie

Fast du kanske redan hittat något? (:

2006-08-09 @ 17:29:38
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Nilsadine

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2009-03-19 @ 11:44:01
URL: http://nilsadine.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0