Börjar bli klar

Jag har nu till och med skrivit ner talet. Kände att det är lättare att sluta tänka på och oroa mig över det om jag har formulerat allt på papper. Då vet jag att formuleringen finns i huvet. Har inte tittat på pappret sen jag skrev ner det.

Annars har jag idag:
Tagit reda på hur jag tar mig till kyrkan och kollat tidtabeller
Tagit reda på hur jag tar mig hem mitt i natten och kollat tidtabeller
Rakat benen
Fixat naglarna
Filat fötterna
Oroat mig över hur jag ska få plats på tuben/bussen med min kjol (dock inte rekat läget)
Börjat få ont i magen (inte magsjuka va??)
Vägt mina skulder och tillgångar mot varandra för att se hur mkt pengar jag har kvar till nästa lön (ungefär si så där 5,50 kr)
Okynnesätit chips (inte alls sugen - det är dessutom sourcream - men det fanns kvar så...)
Lagat goda hamburgare med chili (yumyum)

Jag börjar nog bli redo att möta prästen :-)

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0